Ремонт ГБЦ (головки блоку циліндрів) Renault

Ремонт ГБЦ (головки блоку циліндрів) Renault
Як зрозуміти, що голівці блоку циліндрів (ГБЦ) потрібний ремонт? Якщо ви помітили хоча б одна ознака з перерахованих нижче, рекомендуємо відвідати автосервіс:

вихлопні гази білого кольору
різко знизився рівень моторного масла в системі
масло на щупі з білою піною
охолоджуюча рідина помітно потемніла
масло просочується через прокладку ГБЦ, двигун в патьоках

Дозволяйте обслуговувати свій ГБЦ тільки професіоналам!

Неполадки в масляних і охолоджувальних магістралях, в вузлах газорозподільного механізму призводять до необхідності демонтажу та ремонту ГБЦ (головки блоку циліндрів). З огляду на, що ГБЦ – частина двигуна Renault, то її безперебійна робота безпосередньо залежить від його стану.

Головку блоку в моторному відсіку можна знайти по маслозаливной горловині на її кришці і підключеним високовольтних дротах, відповідно, і місця установки свічок запалювання знаходяться там же. У передній частині є поглиблення для приводу розподільного вала. Між корпусом блоку двигуна і кришкою видно стик, для герметичності він ущільнений спеціальною прокладкою. Якщо головка блоку справна – це з’єднання має рівні й чисті краю.

ПРИЧИНИ ИЗНОСА ГБЦ
Основною причиною несправностей в голівці блоку Renault стає природний знос. Виробник авто вказує ресурс встановленого ДВС (двигуна внутрішнього згоряння). Варто орієнтуватися на цю інформацію, щоб поломка не стала несподіванкою.

Крім вичерпання ресурсу, ремонт голівці блоку циліндрів може знадобитися через перегрів. Варто зазначити, що елемент з алюмінію починає плавитися, викривляється його прівалочная площину (автомеханіки називають цей процес «головку повело»), чавунні же – покриваються тріщинами, втрачаючи герметичність. Двигун перегрівається з багатьох причин:

нестача мастильної рідини або низьке її тиск;
витік холодоагенту;
несправності температурних датчиків;
поломка помпи, вентилятора або радіатора Renault;
мимовільне збільшення оборотів двигуном.
ПОШКОДЖЕННЯ ПРОКЛАДКИ ГБЦ
Поява навіть маленького отвору в прокладці головки Renault може привести не тільки до ремонту ГБЦ, але і до капітального ремонту двигуна. Причинами пошкодження прокладки можуть бути:

перегрів ДВС;
неправильно розрахована ступінь затиску болтів кріплення;
низька якість матеріалу прокладки.

ПРИЧИНИ ИЗНОСА розподільчий ВАЛА
Визначити справжню причину пошкодження розподільного зможе механік-моторист після розтину, розбирання і чищення ГБЦ.

Поява на опорних шийках деталі задирів говорить про брак моторного масла або про його погану якість, а також про закінчення ресурсу ДВС Renault.
Задираки на кулачках вказують на забрудненість масла і масляних магістралей.
Прогин або тріщини можу з’явитися через потрапляння в механізм сторонніх елементів або обриву ременя ГРМ.
Вироблення під сальниками – це ознака або неправильної їх установки, або необхідності незабаром провести капремонт двигуна.
Знос різьбових з’єднань відбувається тільки в разі неправильної затяжки болтів.
ОЗНАКИ ПОШКОДЖЕНЬ В ГБЦ
Симптоми несправності будуть залежати від того, який елемент головки блоку пошкоджений. З огляду на всі ознаки, автовласник може сам провести попередню оцінку ступеня пошкодження ГБЦ Renault. У зв’язку з тим, що прокладка головки піддається зносу частіше інших елементів, так як забезпечує герметичність, то ознаки саме її несправності зустрічаються найчастіше:

Біла піна на масляному щупі або під кришкою горловини для заливки масла. Ця піна – холодоагент (наприклад, антифриз), який потрапив в масляну магістраль.
Білий дим з вихлопної системи Renault в великій кількості і постійно. Охолоджуюча рідина просочилася в циліндри, так що це, скоріше, пар.
Масло в розширювальному бачку або радіаторі.
Бульбашки повітря в радіаторі. Відпрацьовані гази потрапляють в систему охолодження.
Патьоки масла на стику ГБЦ і блоку.
При появі подібних ознак фахівці рекомендують негайно відвідати автосервіс. Деякі симптоми можуть говорити не тільки про пробитою прокладці, але і про наявність тріщин в корпусі головки. Механік, звичайно, замінить прокладку, але додатково проведе пошук дефектів головки блоку циліндрів Renault. Ознаки поломок і дефектів інших елементів вузла:

для несправного розподільного вала характерний стукіт, що доноситься, як ніби прямо з-під кришки капота;
прогорілий або погнутий клапан змушує двигун вібрувати і троить на холостих обертах.
направляючі втулки, маючи підвищений знос, сприяють і підвищеної витрати моторного масла, а також появі фонового шуму при роботі ДВС.
РЕМОНТ ГБЦ
Будь-які ремонтні роботи починаються тільки після проведення діагностики: стендової, сканера або візуальної. За її результатами майстер визначає зношені елементи і вирішує, чи підлягають вони відновленню або буде потрібно установка нових. Перед тим як знімати і ремонтувати ГБЦ, майстру належить від’єднати його від інших вузлів і елементів Renault:

акумуляторної батареї;
системи охолодження і радіатора;
паливної рампи і впускного колектора.
Потім головку демонтують і розбирають, проводять дефектовку її корпусу: визначають наявність тріщин і нерівностей в привалочной площині. При необхідності знайдені похибки видаляють на шліфувальному верстаті. Але, так як у товщини шару металу є робочий межа, то в деяких випадках відновлення корпусу ГБЦ застосувати буде неможливо, наприклад, при сильному оплавленні

Дивитись ціни на СТО