Ремонт гальмівної системи

Гальмівна система одна з важливих складових безпеки автомобіля і призначена для зниження швидкості руху і повної зупинки. Справність гальмівної системи в Києві, з досить динамічним рухом, дуже актуальна. І ціна змісту в справності гальмівної системи непорівнянна з наслідками виходу її з ладу. Також вона утримує автомобіль від мимовільного руху під час стоянки.

Підтримка гальмової системи в справному стані вимагає постійного і безперервного уваги. Власнику авто необхідно серйозно ставитися до будь-яких проявів несправності гальм і при щонайменших їх проявах звертатися для діагностування і ремонту до фахівців. Тим більше що вартість діагностики гальмівної системи в Києві не дуже велика.

Ремонт гальмівної системи полягає в наступних операціях

Прокачування гальм – проводиться для усунення повітря в системі. Необхідність її проведення проявляється в збільшенні ходу педалі і її м’якості. Проводиться після будь-яких ремонтних робіт, при яких відбувалося порушення герметичності системи.

Заміна гальмівних шлангів – проводиться у міру їх зносу при появі підтікання гальмової рідини. Виробниками рекомендується проводити їх заміну через 100-120 тис. км.

Заміна гальмівних колодок – залежить від ступеня їх зносу і при появі вищить шуму при натисканні педалі слід негайно звернутися до фахівців. Гальмівні колодки створюють опір за рахунок сили тертя і відповідно стерта гальмівна колодка в значній мірі позначається на ефективності гальмування. Також слід розуміти, що не проведена вчасно заміна колодок призводить до пошкодження гальмівних дисків, барабанів і інших елементів системи. Слід пам’ятати, що після заміни колодок необхідно уникати різкого гальмування.

Заміна гальмівних дисків – проводиться при їх значному зносі або частковому руйнуванні. Слід пам’ятати, що диски необхідно міняти в парі, незалежно від стану другого, заміна одного диска призводить до нерівномірного роботі гальмівної системи і відведенню машини в сторону при гальмуванні.

Проточка гальмівних дисків – потрібно при нерівномірному зносі їх робочих поверхонь. Основний прояв цієї несправності полягає в битті рульового колеса і педалі гальма під час гальмування. Після проточки рекомендується уникати екстреного гальмування протягом 50 км., А також слід уникати попадання в калюжі.

Ремонт супорта – проводиться при розриві герметичних ущільнень (манжет) або виходу з ладу його поршневої системи. При виявленні за дзеркалі циліндрів подряпин, відколів і корозії супорт заміняться в зборі.

Ремонт ABS – виробляють при виході з ладу датчиків тиску, колісних датчиків, електронного блоку управління і інших елементів системи. При появі несправності в ABS на панелі приладів загоряється індикатор сповіщає про несправності.